Hindame oma kliente ja koostööpartnereid kõrgelt ning kõik aasta jooksul tehtud arendused või parandused on ühel või teisel moel olnud ajendatud meie klientide soovidest. Aasta jooksul muutsime veelgi paremaks kasutajamugavust tuues juurde vajalikke funktisonaalsusi sealjuures lähtudes klientide vajadustest ja tagasisidest.
Mobiilsed lahendused. Üks olulisemaid saavutusi 2018. aastal oli meile mobiilsete rakenduste loomisega tegelema asumine. Kliendikesksed lahendused võimaldavad kombineerida parimat osa meie teenustest. Tasuta Demo-lahenduse saab androidi versioonis alla laadida siit.
Seadistatavus ja kasutusmugavus. 2017.a. täitus nii meie kui ka mitmete meie klientide ammune unistus - uuringutes kasutatavate e-mailide kutsete tekstid muutusid täielikult seadistatavaks. Võimalik on muuta nii üksukute uuringute kutsete ja meeldetuletuste tekste kui ka kujundada eraldi teavitus- ja komunikatsiooni meilid näiteks arenguvestlustele, rahulolu uuringutele kui ka muudele hindamistele. Oluline samm seadistatavue osas oli ka 360 kraadi uuringutes vastajagruppide täielik seadistatavus. Tõime 2017. aasta jooksul uude kasutajaliidesesse täielikult üle ka 360 kraadi tagasiside alustamise, arenguvestluse alustamine järgneb sellel kohe 2018.a alguses.
Kliendipõhiseid tulemusraporteid. Muudetava kujunduse ja tabelitega tulemusraportid olid 2018.a. jooksul tehtust meie jaoks kindlasti ühed suuremad lemmikud. Muudatused võimaldavad esialgu küll iga kliendi jaoks eraldi, aga sellegipoolest kerge vaevaga luua spetsiifilise sisuga raporteid. Antud osas näeme suurt turgu ja edu just suuremate organisatsioonide ja konsultatsiooniettevõtete teenindamisel. Loe võimaluste kohta lähemalt SIIT.
Täname kõiki oma häid koostööpartnereid ja kliente huvitavate ja innustavate projektide eest. Ennekõike Innove-t, Sorainen AB-d ja Luua Metsanduskooli. Tänu Teie ideedele, inspiratsioonile ja nõudlikkusele oleme kõik koos kõvasti edasi liikunud.
2017.a. müügitulemused näitavad, et oleme järjest kindlamini saamas professionaalseks infotehnoloogia ja konsultatsiooniteenuse pakkujaks omas valdkonnas. Kahekordistasime lõppenud aastal eelmise aasta käibe ning planeerime sama korrata ka käesoleval aastal. Selge on ka see, et käibe kasv tähendab ka töökoormuse kasvu ning seda on näha ka meie süsteemis läbiviidud uuringute arvu kasvust. Eelmisel aastal viisime läbi 2712 uuringut. Võrreldes 2016 aastaga on kasv olnud ca 62%.
Juba 2017. aastal asusime veelgi põhjalikumalt tähelepanu pöörama täiendavatele turvateemadele ja audititele. Upsteem.com tehniline lahendus tunnistati rahvusvahelise OWASP ASVS turvastandardi alusel vastavaks tasemele L2. Loe täpsemalt SIIT. Kõrge turvataseme hoidmist jätkame ka 2018. aastal viies meie süsteemi ja kõik tööprotsesside vastavusse Euroopa andmekaitsereformi raames kehtestatud uute regulatsioonidega. Selles osas tahame olla ka teerajajaks ning suuna näitajaks kogu valdkonnas.
2018 - veelgi rohkem ja veelgi paremini!
Meie eesmärgiks on efektiivsuse ja kliendikesksuse ning kvaliteedi kasv teeninduses. Loodame seeläbi pakkuda rohkem teenuseid rohkematele klientidele. Meie jaoks on olulisemad sihid algaval aastal järgmised:
- Tähtaegsus ja kvaliteet kliendisuhetes
- Müügimahtude kahekordistamine
- Valdkonnapõhise konsultatsiooniteenuste mahu oluline suurendmine
- Klientidele loodavad erilahendused ning mobiilsed rakendused
- Laienemine välisturgudel
Mõnede uuenduste ja muudatustega tuleme välja juba üsna aasta alguses. Seega jälgige meid ka meie blogis ja sotsiaalmeedia kanalites!
Head uut aastat ja edukaid koostööprojekte!