Kuidas me rakendame oma teenuseid?

Tegelikult teeme samamoodi ka teiste projektide puhul - kvaliteetselt ja kiiresti.
Pakume nii HR valdkonna tarkvara kui ka konsultatsiooniteenuseid tarkvara juurutamiseks ja kogutud andmete analüüsimiseks.

Kui Sind huvitavad täpsemalt meie teenused ja toote tutvustus saad laadida vastavad presentatsioonid siit eesti keeles ja inglise keeles.

Koostöö alustamisel selgitame koostöös kliendiga, millised on tema vajadused teenuse osas - kas ja kui palju vajatakse hindamise või tagasiside rakendamise juurde abi või konsultatsiooni ja kas ning millises mahus vajatakse koolitust.

Olenevalt organisatsiooni suurusest võib rakendamine võtta paarist tunnist paari nädala või kuuni. Viimast juhul, kui on vajalik põhjalik süsteemi seadistamine või täiendavate liidestuste loomine raamatupidamise või muude süsteemidega.

Aitame alati valida organisatsioonidel parima juurutusmudeli lähtuvalt nende ärieesmärkidest. Tavaliselt soovitame tagasisidestamise süsteemi juurutamisel arvestada järgmiste võimalustega:

1.    Süsteemi juurutamine alustades juhtkonnast ja liikudes juhtimistasemetelt allapoole

2.    Esmane juurutamine mõnes piloot-osakonnas

3.    Süsteemi juurutamine mõne üksiku uuringuliigi lõikes, nagu näiteks katseaja tagasiside või rahulolu uuring

Juurutamiseks ja organisatsiooni ettevalmistamiseks kaasame vajadusel ja kooskõlastatult kliendiga väliseid konsultante. Tavapäraselt kulgeb juurutamine alljärgnevalt:

Sisekommunikatsioon ja ettevalmistus


Inimesed on erinevad ja seetõttu võetakse ka tagasiside süsteemi juurutamist organisatsioonides erinevalt. Aitame vajadusel oma klientidel kokku panna muudatuse kommunikatsiooniplaani. Kõige lihtsamal kujul aitame luua kommunikatsioonipõhjad, mis valmistavad töötajaid ja juhte tagasisidestamise alguseks ette. Näiteks selliselt: 

360 kraadi tagasiside prdumise nidis

Vaata ka täispikka pöördumise näidist!


Parim variant on, kui tagasisidestamise süsteemi juurutamine algab koos spetsiaalse koolitusega, mille raames organisatsiooni erinevad tasemed õpivad nii tagasiside andmist kui ka uuendavad oma väärtuste ja kompetentside nimistut.

Oleme aidanud sisekommunikatsiooni ja tagasiside saamist elavdada ka kasutades juhtide videopöördumisi (Statoil, Maanteeamet). Selline meetod aitab rääkida igal tasandil töötajaga.  

Arenguvestluste rakendamise video Maanteeamet



Demo ja seadistuse dokumendid


On loomulik, et enne otsustamist tahame kõike näha ja katsuda. Upsteemi tehnilised võimalused on väga suured ning seetõttu ei ole otstarbekas kõiki variante üksipulgi läbi käia. Konsultatsiooniteenused ja täiendav andmeanalüüs lisab võimalusi veelgi. Allpool valik tavalisi demo-materjale: 

Vastamise vaade koos kõikide tavaliste vastuste tüüpidega - Vaata siit!

NB! Vastamise vaates saab vahetada üleval servas kasutaja keelt. Vastamise vaadet võib vastavalt kliendi soovile kohendada värvide osas. Küsimused ja nende tüübid on kliendi poolt muudetavad.

Valmis raportite näidised, mis on saadaval nii Eesti kui Inglise keeles.

Vastavalt kliendi soovile võib raportite disaini muuta. Süsteem annab välja ka "Print Preview" raportid, milles on võimalik kuvada rohkem graafikuid. 

Uuringute seadistamise ja struktuuri andmetabeli näidised - Vaata siit!

Selliste tabelite alusel on võimalik vastajad uuringutesse ja ettevõtte struktuur hiljem lihtsalt seadistada. Kõiki neid operatsioone saab teha ka süsteemist käsitsi.



Ostu-otsuseni jõudmine


Meie eesmärk on kliendi elu võimalikult lihtsaks teha. Selleks on enne otsustamist selge, mida klient oma raha eest saab - millises osas koolitust ja konsultatsiooni ning kui palju kaasneb tööd tarkvara juurutamisega ja kui palju maksab litsents. Et kõiges detailideni selguseni jõuda järgime väga lihtsat lähenemist, mis koosneb järgnevatest sammudest:

1.    Kokkulepe pakkumise tegemise kohta või kutse pakkumiseks

2.    Analüüsikohtumine, eesmärgiga selgitada vajadused ja ajakava

3.    Pakkumise tegemine koos ajakava, demo seadistuse ja arendusvajaduste määramisega

4.    Pakkumise läbirääkimine, täiendamine ning kohandamine

5.    Pakkumise ja projektiplaani heakskiitmine


Kui Tel on lisaküsimusi võtke kindlasti meiega ühendust! 
sales@upsteem.com, Tel (+372) 6007 100 

Jõudu ja järgmiste meeldivate kohtumisteni.

Kommenteeri:

Email again:



Otsi blogist:




Küsin täpsemalt! 



Kontakt:


Karl Laas
CEO ja co-founder
+372 53 468213
karl.laas@upsteem.com
Skype: karl_laas
 

Liitu uudiskirjaga

Oleme koostööd teinud: