Lisaks uuenenud kodulehele on alates 20.04.2012 avatud Upsteem.com-i lehekülg Facebookis aadresslil: http://www.facebook.com/upsteem , Twitteris ja Google + Edasiselt suurendame oluliselt oma kohalolekut ka sotsiaalmeedias. Jälgige meie poolt avaldatavaid kampaaniaid ning saage meie sõpradeks Facebookis!
Kliendihommiku sisulises osas astusid üles
Herdis Ojasu, Upsteeem.com juhatuse liige, rääkis360 kraadise tagasiside kasutamise metoodilistest alustest ning ajaloost ja sellest, mida see meetod võib Sinu ettevõtte jaoks muuta.Karl Laas, Upsteeem.com juhatuse liige, tutvustas uuenenud kodulehekülgedel esitletud tegelaskujusid, kes kõik töötavad Upsteem-i hea koostööpartneri Great Succsess Group-is. Upsteemi tegelaskujudest ning nende tööalastest rollidest kuulete lähiajal meie kodulehekülje vahendusel veelgi.
UUDNE Meeskonna Vaimu hindamine
Kohapeal esitleti ka Meeskonna vaimu hindamist, mis on lihtne ankeet meeskonna hetkemeeleolude selgitamiseks ning üldiste meeleolude kindlakstegemiseks.Soovitame Meeskonna Vaimu küsimustikku kasutada ühe meeskonna puhul mitte sagedasemini kui kord kvartalis. NB! Liiga sageda kasutuse puhul võivad meeskonnad sellest väsida!Täpsemalt saab Meeskonna Vaimu hindamisest lugeda meie kodulehe teenuste osas.Kohapeal koos kõigi osalejatega läbiviidud meeskonna vaimu hindamise tulemus on siin:
Selline reibas ja jõuline ning naerunäoga Meeskonna Vaim tähendab, et olime tutvustusüritusel nii maksimaalselt võimekad, sõbralikud kui ka teotahtelised. Kokku vastas küsitlusele 19 kohalolnut.Uuenenud kodulehel saab Meeskonna Vaimu hindamisest alustada kogu Upsteem.com süsteemi kasutamist.
Kohapeal küsiti
Kas süsteemis saab teostada üldisi rahulolu-uuringuid? Töötajate rahuloli on võimalik selgitada läbi Meeskonna Vaimu hindamise ning läbi regulaarse tagasiside. Käesoleva aasta arendusplaanis on ka üldine rahulolu-uuring.Kas Upsteemi kalendrid võimaldavad sünkroonida erinevate kasutajate kalendreid? Upsteem.com sisemine süsteem on ehitatud põhimõttel, et kõik töötajad saaksid kätte nendega seotud teated ja sõnumid oma kalendritest ja kasutaja esmaleheküljelt. Selliselt on ühel kasutajal võimalik vaadata oma kalendris kõiki temaga seotud projektide või tegevusgruppide süsndmusi.
Upsteem.com keskkonas hoitakse äärmiselt kriitilist informatsiooni - kas süsteem on turvaline? Kas Süsteemis peaks kasutama ID-kaarti sisselogimiseks, kas selline lahendus tuleb? Andmevahetus Upsteem.com sisemise süsteemi ja väliste kasutajate vahel on krüpteeritud - see välistab teabe pealtkuulamise kolmandate osapoolte poolt. Selline lahendus on turvaline. Süsteemi siseselt on turvalisus tagatud loogiliste meetoditega ning seda testitakse pidevalt regulaarsete arendustestide raames. Andmebaasist tehakse andmetest regulaarselt varukoopiaid. Peeter Marvet-i sõnul on süsteemi turvalisuse tagamiseks peamine garantii tegelikkuses selle kasutuse pidev monitoorimine, mitte aga ID-kaardi või Mobiil-ID abil sisselogimine. Upsteem.com süsteemi kasutust jälgitakse pidevalt.
Lähiaja plaanid
Eelmisel reedel tõdesime, et oleme loonud personalihindamise ja tagasiside süsteemi, mis on pea täielikult valmis. Ja mis on hea. See aga ei tähenda, et Upsteem.com ise täielikult valmis oleks ja kõik meie ambitsioonid ideaalse inimeste arendamise ja tagasisidestamise tööriista loomisel oleks täidetud. Sugugi mitte.Kohalolnute siiras huvi meie toote vastu annab meile meelekindlust ja jõudu täiendavate arenduste teostamiseks, et luua oma klientidele rohkem lisaväärtust. kohapeal kõlanud arvamuste ja küsimuste põhjal võib julgelt öelda, et lähiaja suurim soov arenduse poolel on töötajate rahulolu uuringute teostamine. Kõik ülejäänud soovid paistavad sellele järgnevat, ning sellistena võiks nimetada näiteks liideseid töötajate andmete automaatseks ülekandmiseks, arenguvestluste funktsioonide täiendusi ning statistiliste funktsioonide täiendusi. Arvestades meie mitmete heade nõuandjate soovitusi panustame lähiajal täiendavalt kasutusmugavuse teemadesse - ennekõike näiteks personalihindamise välistel ja kutsutud osapooltel peaks uuringutes osalemine muutuma lihtsamaks ja arusaadavamaks. Arvestades kliendite soovidega on ilmselt esimesi suuremaid täiendusi üldise töötajate rahulolu mooduli loomine.Ent see ei ole kaugeltki kõik. Kuna meie sihiks on kasvada globaalseks start-up-iks, siis teeme lähiajal ning loodetavasti EAS abiga suuri samme ka ekspordi suunas.Veel enne suure suve algust plaanime aga laiendada oma kliendibaasi koduturul. Selleks aktiveerime oma müügitegevusi ning leiame hea meelega ka edasimüüjaid. Usume, et meie edu saab põhineda ainult koostööl.
Aitähh kõigile tulemast ja kohtumiseni!