- organisatsioonid peavad kiiremini kohanema ja uusi lahendusi pakkuma;
- kaasaegne töötaja soovib rohkem ja vahetut tagasisidet;
- organisatsiooni hierarhilised struktuurid on igand;
- inimene ise on oma arengu keskmes ning juhid võtavad üle HR-funktsioone.
Organisatsioonide sisemisest kiirusest ning hierarhia muutumisest juhtimises on kirjutanud pikalt Peter Hinssen.
Tulemusvestlusega on seotud planeerimine ja efektiivsus eesmärkides. Selleks, et püsida konkurentsis, peab tagasisidestamine olema kiire. Oma organisatsioonis katseliselt läbiviidud muudatusi tutvustas aprillis 2014 Deloitte mainekas ärijuhtimise väljaandes Harvard Business Review. Deloitte’il on senini kulunud oma hindamisprotsessidele 2 M $ aastas – selle protsessi juhtimine on oluline teema. Uuendusena seob Deloitte kõik oma arenguvestlused projektipõhise tagasisidega. Küsimused on esitatud lühidalt, nii et ka juhtidel on aega vastata. Näiteks: kas Sa valiksid selle inimese oma järgmisesse projekti? Tuleviku küsimus on, milline tehnoloogia suudab nõutavat paindlikkust pakkuda. Upsteem.com on esimesed sammud astunud.
Küsi Upsteem.com keskkonna pakkumist oma ettevõttele!
Autor: