Arenguvestluste käigus tehakse kokkuvõtted senistest töötulemustest ning kavandatakse plaane edasiseks. Lisaks töötajate isikliku arengu tagamisele annab struktureeritud vestlus olulist infot kogu organisatsioonile. Infosüsteemi kasutamine lihtsustab arenguvestluste läbiviimist ning andmete koondamist üle organisatsiooni.
Peamised arutelu punktid on:
Edukas arenguvestlus eeldab vastastikust usaldamist ning avatust. Töötajal on võimalus väljendada enda mõtteid, arvamusi ning seisukohti. Infosüsteemi kasutamine aitab juhi ja töötaja näost-näkku kohtumisel keskenduda kõige olulisematele küsimustele.
Arenguvestluste kokkuvõtetest saab organisatsioon tagasisidet juhtimiskvaliteedi kohta. Juhi peamiseks ülesandeks on toetada ja suunata antud töötajate arengut ja samal ajal täita kokkuleppeid, mis töötajaga vestlusel kinnitati.
Ülevaated: |
Loe lisaks: |
Täiendava info saamiseks palume pöörduda: sales@upsteem.com või (+372) 6007 100.